PISMO PLJAČKAŠA BANKE – 22.12.2013.

tumblr_mxguoyS94P1sqefqyo1_500
ŽIVOT SE NE BROJI GODINAMA, VEĆ TRENUCIMA KOJI TI ODUZIMAJU DAH. MOŽEŠ IMATI 100 GODINA I DA JOŠ UVIJEK NISI ŽIVIO NIJEDAN DAN!

Prije svega, mi nismo zatvorenici, zatvorenici ste svi vi koji niste živjeli nijedan trenutak istinske slobode.
U društvu koje je naučeno da računa život u novcu, izračunava prijateljstvo profitom i kreditne snove kamatom, mi smo izabrali da postanemo pljačkaši. Izabrali smo društvo vukova!

Mi smo naoružani dostojanstvom i slobodom uzimajući nazad mali od banaka dio ukradenog bogatstva.
Ako , dakle, tražite kriminalce, ne tražite ih u nama, nije zločin opljačkati banku, zločin je osnovati banku. Dakle, tražite kriminalce u debelim i masnim bankarskim direktorima u odjelima i punim stomačinama.
Što se tiče laži novinarskih vrana koji nas predstavljaju pripadnicima noćnih krugova, moramo reći ovo: mi volimo noćno nebo sa zvijezdama i zrak slobode, i nemamo nikakve veze sa noćnim šefovima, izbacivačima i policijom … činjenica da smo preuzeli odgovornost za pljačku banke — koju smo počinili — ne znači da ćemo učiniti “uslugu” policiji da nas učita u bilo koje druge neriješene akcije koje su se desile, jednostavno da bi mogli zatvoriti svoje datoteke…

P.S. Konačno, ja, D. Varveresos želim da vam kažem o navodnom “kordonu” koji je postajao jači i nisam mogao da napravim nijedan potez, koji me je navodno natjerao da se predam. Istina je da je “kordon” taj koji je bio jači mnogo puta, uspio sam uvijek da ga razbijem kao u Rodosu, Halandri, ali i ostale policijske operacije koje nisu došle na svjetlo u Patrasu, Egzarhiji, Psyrri, Glyfasi, Attica šoping centru, Kariskaki stadionu itd.
Razlog zbog kojeg sam se predao policiji nije vaša stvar i neću govoriti o tome.

Themis Dimou
Dimitris Varvaresos
Pljačkaši banke
1. krilo Koridalos zatvora

Napomena: T. Dimou i D. Varvaresos su u Koridalos zatvoru i suočavaju se sa optužbama za pljačke banaka u Attika regiji i pokrajini, a policajci su ih više puta predstavljali kao pljačkaše dvostruke pljačke u Patrasu. Odbili su bilo kakvu povezanost sa tim slučajem u svojim prethodnim tekstovima.

This entry was posted in Čitaona, S druge strane zida. Bookmark the permalink.